95 відгуків
СІВАЛКИ та ґрунтообробна техніка з ДержКомпенсацією 25%!Замовити!
ТОВ АК «Фаворит» - сельхозтехника, запчасти
0 800 30-44-55
+380 (67) 520-44-48
+380 (67) 545-55-44
0 (800) 30-55-44

Поширені питання

  • Наскільки швидко буде виконано замовлення?

    В основному терміни залежать від способу доставки. Ще один фактор – термін відвантаження. Зі складу товар буде виданий протягом двох діб. Дізнатися більш точні терміни можна у менеджера, оформляє замовлення.

  • Як можна оплатити покупку?

    Доступні такі види розрахунку:

    • готівковий;

    • безготівковий (надамо всі необхідні реквізити);

    • накладений платіж.

  • Що робити, якщо пошкоджений товар?

    У цьому випадку оформляється рекламація у відповідності з правилами вибраної служби доставки. Крім того, потрібно повідомити представника магазину, телефоном або листом на електронну адресу, вказану в розділі «Контакти».

  • Що робити, якщо товар не доставлений в зазначений менеджером термін?

    Зателефонуйте нам і назвіть номер замовлення. Менеджер з'ясує причини затримки та орієнтовні строки доставки.

  • Як оформити замовлення?

    По телефону або через сайт (заповнивши спеціальну електронну форму). У другому випадку вам передзвонить наш представник і погодить нюанси замовлення.

  • Скільки буде коштувати доставка покупки?

    Ціна розраховується у відповідності з тарифами обраної транспортної компанії. Якщо сума замовлення перевищила 1000 гривень, магазин сплатить доставку, в тому числі у господарство. Деякі товари доставляються безкоштовно, незалежно від загальної вартості замовлення (в описі такої продукції є відповідна інформація, а її зображення у каталозі позначається відповідним ярликом). Доставка — тільки по передоплаті.

  • Можлива доставка товару за кордон?

    Так, ми доставимо покупку в будь-яку з країн СНД.

  • Чи можна змінити або анулювати вже зроблений замовлення?

    Так. Зробити це можна в день оформлення замовлення. Для внесення зміни достатньо зателефонувати нашому представнику, назвати йому номер замовлення і узгодити необхідні зміни.

  • Чи можна перевірити статус виконання замовлення?

    Так, відповідну інформацію вам нададуть за контактним телефоном або електронною поштою. Необхідно буде назвати номер замовлення.

  • Сертифікована продукція?

    Так, вся продукція сертифікована. Є документи, що підтверджують її відповідність нормативам.

  • Чи є можливість отримати знижку?

    Так. Купити все необхідне зі знижкою можна в рамках акцій (знижки можуть досягати 20-30%). Інформацію про актуальні акції ви знайдете в розділі «Новини». Є вона і в розділах кожного з беруть участь в акції товарів. Поза акційних пропозицій знижки і подарунки передбачені для постійних клієнтів.

  • Актуальні ціни на сайті?

    У більшості випадків — актуальні. Але при різкій зміні курсів валют можуть змінюватися і ціни на товари. Тому бажано уточнювати інформацію у менеджера.

  • Як визначитися з вибором?

    Кожна позиція в каталозі має опис. Крім того, можна просто розпитати менеджера і озвучити йому свої побажання. Він перерахує можливі оптимальні для вас варіанти, з яких ви виберете найбільш підходящий.

  • Чи є гарантії на техніку?

    Так. На всі види техніки є гарантія виробника. Крім того, ми забезпечуємо якісне гарантійне та сервісне обслуговування всіх видів сільськогосподарської техніки. Зв'яжіться з нашим представником, і він обов'язково допоможе вам вирішити будь-яке питання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner